Görüş ve Şikayet

Üniversitemiz şeffaflık ve kurumsallaşma adına, kantin-cafeterya, kırtasiyeler, fotokopi merkezleri, atm (bankamatik), halk otobüsleri,  bedesten binası ve içinde bulunan dükkanlar, yerleşke ve binaların temizliği, yerleşkelerde bulunan güvenlik, akademik ve idari personel yemekhanesi ile ilgili olarak personel ve öğrenci talep ve şikayetlerini değerlendirmektedir. Daha hızlı çözüm için, Başkanlığımız tarafından yürütülen hizmetlere ilişkin olarak ilgili personeller aşağıya listelenmiştir. Yazılı şikayetlerinizi hem başkanlığımız nezdinde hem de Rektörlük nezdinde yapabilirsiniz. Rektörlük şikayet sayfası için http://www.dpu.edu.tr/index/sayfa/105/gorus-oneri-sikayet

 

Aşağıdaki kişilere ulaşamadığınız durumlarda ya da farklı bir konu hakkında şikayetiniz olması durumunda idari_mali@dpu.edu.tr adresine iletebilirsiniz.

Kantinler ve fotokopi merkezleri hakkındaki şikayetlerinizi Bilgisayar İşletmeni Murat ARIOĞUL (1116) murat.ariogul@dpu.edu.tr adresine iletebilirsiniz.

Akademik ve İdari Personel yemekhanesiniyle ilgili taleplerinizi Memur Ahmet SARIKAYA (1132) ve Gıda Mühendisi Tuğba TÜFEK (1329)'e iletebilirsiniz.

 

Personel servisleri ve temizlik çalışanları hakkındaki taleplerden İdari İşler Şube Müdürlüğü sorumludur.

Şube Müdürü  İsmail KOCATÜRK (ismail.kocaturk@dpu.edu.tr  - 0 274 443 11 05 ) ve Yusuf ACAR (1110)

 

Güvenlik çalışanları ile ilgili taleplerden Güvenlik Şube Müdürlüğü sorumludur.

Şube Müdürü Erdal PEKER (1104) ve Bilg. İşl. Hüseyin ATAK (0 274 443 1150)

Son Güncelleme Tarihi: 12 Mayıs 2023, Cuma